8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing – Αξία/Καινοτομία/Προσαρμογή

Posted by
             
Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (ΕΕΦΑΜ)   διοργανώνει το 8ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management που θα πραγματοποιηθεί στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, 1-2-3 Φεβρουαρίου 2012, με κεντρικό θεματικό άξονα:
ΑΞΙΑ/ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ/ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ
Πηγή:
                                                                                                     http://www.eefam.gr
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s